16. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

R-Kioski juht: väikesed detailid muudavad palju

R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves
Foto: Andres Haabu
R-Kioski kontoritöötajad teevad suuri otsuseid ja ootavad teenindajatelt suuri tulemusi, kuid iga väike liigutus võib muuta nende tööd oluliselt kergemaks ja lihtsamaks, rääkis R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves enda esimestest mõtetest kioskis töötades.

„Eesmärk on, et teenindaja jaksaks kliendile naeratada ja tema töö oleks lihtsam. Kioskis töötatud päeva kogemusele tuginedes saame muuta teenindajate töö tulevikus lihtsamaks,“ rääkis Ilves.

15. septembril oli R-Kioskites teenindajateks 30 peakontori töötajat. Ettevõtte tegevjuht Tiia Ilves oli kella 9-21 Viru Keskuse R-Kioskis. Ettevõtmise eesmärk oli peakontori ja klienditeenindajate teineteise parem tundma õppimine ja kioskitööst parema ülevaate saamine. 

Vaata videost, mis mõtted tekkisid R-Kioski tegevjuhil kioskis töötades ning kuidas plaanivad nad teenindajate mainet tõsta.

Autor: Andres Haabu, fotograaf

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700