„Tallink on koduturgudel toimetamise kõrval olnud väga aktiivne ka rahvusvahelises plaanis ning seda eriti kaugematel välisturgudel. Aasia on olnud kahtlemata üks atraktiivsemaid regioone ning huvi on osutunud mõlemapoolseks. Põhjamaad oma eripärase kultuuri, puhta looduse, tippdisaini ning rahvuskultuuriga on nii hiinlastele, korealastele kui ka jaapanlastele vägagi huvipakkuvaks osutunud. Hiinakeelne broneerimissüsteem annab nüüd suurele osale Aasiast tulevatele reisijatele võimaluse ise oma laevapiletid valida ning see omakorda lihtsustab veelgi enam reisimist meie laevadega. ”, märkis AS-i Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektor Margus Hunt.
Hiinast pärit reisijad on käesolevaks aastaks jõudnud Tallinki kuue suurema rahvusgrupi hulka, olles veel 2011. aastal 11. positsioonil. Aastatel 2012-2016 on hiinlaste osakaal Tallinki reisijate hulgas kasvanud kokku ligi 162 protsenti. Selleks, et Hiina päritolu suurt hulka reisijaid nende jaoks võõras keelekeskkonnas paremini teenindada, on ettevõte võtnud mitmetele laevadele tööle ka mandarinikeelseid töötajaid, seda eriti kõrghoojal.
Tallinki reisijate seas kümne suurema rahvuse hulka kuuluvad koduturgude Soome, Rootsi ja Baltimaade kodanike kõrval ka näiteks Lõuna-Korea kodanikud ning jaapanlased.
AS Tallink Grupp on Läänemere juhtivaid reisilaevafirmasid, mis teenindab aastas ligi 9 miljonit reisijat ning kus töötab 7000 inimest. Laevastikku kuulub 15 alust ning firma opereerib kuuel erineval laevaliinil. 2017.aasta alguses alustab ettevõte Tallinna-Helsingi liinil seilamist uhiuue keskkonnasõbraliku LNG-kiirlaevaga Megastar.