Jaga lugu:

Maxima reformib "Lööme hinnad alla" programmi

Kristina Mustonen  Foto: Raul Mee

Möödunud aasta oktoobrist alustas jaekaubandusturu hinnaliider Maxima hinnaprogrammiga “Lööme hinnad alla”. Jaeketi ostuanalüüs näitab, et kliendid on saanud seitsme kuu jooksul 3 miljonit eurot rahalist võitu. Nüüd plaanitakse programmi viia sisse muudatused.

Maxima klientide ostustatistika näitab, et jätkuva elutempo kiirenemine on toonud kasvu ostukorvi. „Inimesed ostavad rohkem, et ei peaks mitu korda nädalas poes käima. Samuti näitab ostukorvi sisu, et valikutel lähtutakse tervislikkusest ja üha rohkem on saanud loomulikuks valmisolek osta tooteid kallima hinnaga kaubakategooriatest,“ rääkis Maxima Eesti kommertsdirektor Kristina Mustonen hinnaprogrammi „Lööme hinnad alla“ analüüsist.

Mustonen nimetas kategooriad, milles on hinnaprogrammi raames enim oste tehtud. „Esikohal on kohupiimatooted, sellele järgneb veekategooria, juustud, mahlad ja toores linnuliha võtab esiviisiku kokku,“ märkis kommertsdirektor ostjate meeliskategooriad, mis näitavad ostjate tuginemist tervislikule valikule. „Kui kohupiimatoodetest rääkida, siis selle seitsme kuuga oleme müünud püsivalt soodsa hinnaga ehk 19 senti maksvaid kohukesi üle 2 miljoni,“ tõi ta näite juurde.

Jaeketil on selgunud tooted, millele ei kasvatanud tavapärasest kõrgemat ostuhuvi ka odav püsihind. „Ostuanalüüs näitab, et Maxima kliendid lubavad endale heameelega kallima kaubakategooria tooteid ja kohati ei olda hinnatundlikud. Näiteks valmis liha- ja kalatooteid ja jäätiste kategooria puhul ostetakse neid hoolimata sellest, kas seda saab fikseeritud hinnaga või mitte,“ tõdes Mustonen.

Hinnaprogrammis toimub muudatus

Kommertsdirektor andis ühtlasi teada, et jaekett stardib 9. maist uue kuue ja sisu saanud programmiga, mille aluseks on „Lööme hinnad alla“ raames kogunenud väärtuslik klientide ostustatistika. Parimate hindadega klientide poolt enim ostetud tooted on kõikides Maxima kauplustes kolmapäevast alates kajastatud siltidega „Alati odavalt“. Ühtlasi lõpetab kolmapäevast algav „Alati odavalt“ senise „Lööme hinnad alla“ programmi ja saab ostuanalüüsist tuleneva ajakohastuse.

„Alati odavalt on väga suupärane sõnastus ja see aitab meil veelgi tugevamalt kinnistada Maxima kliendile teadmist, et meie jaeketist saab ta turu soodsaima hinnaga ostukorvi. Kõik klientide meeliskategooriad on esindatud alati odavalt hindadega ja tuginevad püsivalt soodsate hindadega programmi analüüsile. Kui tõin ennist näite 19 sendiste kohukeste kohta, siis need leiab nüüd uue märgisega, kuid hind on jätkuvalt sama,“ lisas Mustonen.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee