• 17.10.17, 14:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima hakkab veelgi jõulisemalt hinnakampaaniat tegema

Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas ütles, et nad investeerivad 4 miljonit eurot aastas, et alandada tähtajatult 1000 toote hinnad. Keskmine allahindlus on 15%, kuid mõningatel toodetel on ka allahindlus kuni 50%.
Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas
  • Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas Foto: Andres Haabu
„Toidu hinnad on viimastel aastatel kasvanud väga jõudsalt ning tahame peatada hindade kasvu ja muuta klientide elu lihtsamaks,“ ütles Šapokas. Sisend antud programmi ellu kutsumiseks tuli kaupluste juhatajatelt, kes kuulasid kliente.
Inimeste palgad on kasvanud suures plaanis sama palju, kui hinnad, seega soovib Maxima, et inimesed saaksid sama raha eest osta rohkem tooteid. „Ootame, et kliendid saavad rohkem osta, sest madalamate hindadega saavad nad endale rohkem lubada,“ ütles peadirektor.
Šapokase sõnul tuleb kaubanduse kasv hetkel inflatsioonist ning koguseliselt rohkem tooteid ei müüda. „Koos partneritega otsime võimalusi, kuidas mitte hindu tõsta,“ ütles peadirektor.
Maxima saatis koostööpartneritele kirja, millega nad kutsuvad neid ka selle programmiga liituma, et üheskoos otsida ettevõtte tegevuses täiendavaid sisemisi efektiivsuskohti eesmärgiga lähikuudel väljamüügihindasid mitte tõsta. Ettevõtte soovitas neil vaadata kriitilise pilguga toodete hinnakomponentidele, et leida võimalust nende alandamiseks.
Maxima kaubandusdirektor Marko Põder rääkis, et nad püüavad igati tagada toodete saadavuse kaupluses, sest siis saavad kliendid ka sellest hinnavõidu. „Me liigume selles suunas, et kaupluse riiulid oleksid toodetega täidetud,“ ütles ta. Lisades, et need tooted, mida nad ise maale toovad, siis need on varutud kesklattu. „Kui mingi programmi tootega on suuremad tarneprobleemid, siis vahetame selle toote lihtsalt välja.“
Põdra sõnul tasub tootjatel sellest programmist osa võtta, kuna nad saavad oma toodetega aasta aega nähtaval olla ja erimärgistatud. „Lisaks reklaamime neid ka enda kliendilehes,“ ütles ta. „Täpsem koostöömudel on kõik läbiräägitav,“ ütles ta.
„Antud programmi edukust saame hinnata uue aasta alguses, kui analüüsime müügistatistikat ning klientidelt saadud tagasisidet. Antud programmi toodete osas hindame ka seda, kui suurt mõju on nad avaldanud kaupluse käibele,“ selgitas Põder.

Seotud lood

Uudised
  • 06.02.18, 10:01
Maxima alandas veel 1000-l tootel püsihindu
Tänasest on Eesti inimestel kõikides Maxima kauplustes kaks korda suurem valik esma- ja tarbekaupu, mille hind on püsivalt alandatud ja seda keskmiselt 13 protsendi võrra.
Uudised
  • 09.05.18, 10:38
Maxima reformib "Lööme hinnad alla" programmi
Möödunud aasta oktoobrist alustas jaekaubandusturu hinnaliider Maxima hinnaprogrammiga “Lööme hinnad alla”. Jaeketi ostuanalüüs näitab, et kliendid on saanud seitsme kuu jooksul 3 miljonit eurot rahalist võitu. Nüüd plaanitakse programmi viia sisse muudatused.
Uudised
  • 20.11.17, 09:45
Maximas kasvas alandatud hindade tõttu ka põhikaupade müük
Tuhande põhilise toidu- ja esmatarbekauba hindade alandamine on suurendanud Maxima klientide ostukorvi veerandi võrra.
Uudised
  • 17.10.17, 16:16
Prisma: tore, et konkurendid meist eeskuju võtavad
Peaasi, et tarbija võidab, kommenteeris Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots täna alanud Maxima programmi „Lööme hinnad lukku“ ning tal on hea meel, et konkurendid neist eeskuju võtavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 15:59
Uue põlvkonna kaubandusplatvormid muudavad jaemüügi tulevikku
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele