Kaubandus.ee  • 5. september 2018
Jaga lugu:

Kui oluline on, et tippjuht oleks aegajalt ka klienditeenindaja rollis?

Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis teeninduskonsultant ja Äripäeva Akadeemia koolitaja Elina Ojastu, et kindlasti on hea, kui tippjuht oleks aeg ajalt ka teenindaja rollis, saamaks reaalselt aru, mida see tähendab.

Elina Ojastu
Elina Ojastu  Foto: Eiko Kink

Pane ennast kirja 28. märtsil toimuvale Elina Ojastu koolitusele "Kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks? Kuidas targasti juhitud teenindus müüb rohkem kui kõige parem müük?" Tutvu koolitusega SIIN.

Kui tippjuht on ettevõtte ajaloos ainult üks kord teenindaja ametis, siis ei ole sellest Ojastu sõnul kasu ning see on ainult PR kampaania. „Kuid ma näen, et kui see on muutunud standardiks ning kontor koos tippjuhiga paneb vähemalt kord aastas kaupluses kliente teenindades käed külge. Siis on näha, et teenindajad tunnetavad, kuidas juhid saavad aru, kuidas asjad käivad. Nad satuvad samadesse olukordadesse, mis teenindajad ning näevad, kui keeruline see teinekord on,“ rääkis Ojastu.

Erinevatel ametitel on erinevad fookused ning anded. „Kui oled klienditeenindaja, siis sinu eesmärk on teenindada kliendid ära ning meeldida inimestele. Tippjuht ei saa aga võtta fookusesse inimestele meeldimise, sest ta ei saa teha selliseid otsuseid, mida ta peaks tegema,“ ütles ta.

See, mis teeb ühest inimesest hea teenindaja ning kuidas ettevõtted võiksid head teenindust saada. Juttu tuleb nii värbamisest, koolitamises, siseõhkkonnast ning motivatsioonist.

Kuula hommikuprogrammi alates 21.20

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt