Ülemiste Keskuse juhi Guido Pärnitsa hinnangul võiksid suuremad kaubanduskeskusest raskest olukorrast ilusasti välja tulla, kui pangad neile vastu tulevad.

- Kaubanduskeskustes on avatud toidupoed ja apteegid. Seetõttu võib kriis mööduda kergemalt väikeste keskuste jaoks, kus palju muid poode polegi.
- Foto: Liis Treimann
"Ma arvan, et vähemalt suuremad keskused on küllaltki hästi kapitaliseeritud. Eks seal tuleb kahjumeid ja mingeid lühiajalisi likviidsusküsimusi ikka, mida tuleb siis pankadega kokku leppida, kui seal on äriplaan taga. Üldiselt läks Tallinna suurematel kaubanduskeskustel ju enne seda kriisi päris hästi,“ rääkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.