• 08.04.20, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Keskused ootavad pankade vastutulekut

Ülemiste Keskuse juhi Guido Pärnitsa hinnangul võiksid suuremad kaubanduskeskusest raskest olukorrast ilusasti välja tulla, kui pangad neile vastu tulevad.
Kaubanduskeskustes on avatud toidupoed ja apteegid. Seetõttu võib kriis mööduda kergemalt väikeste keskuste jaoks, kus palju muid poode polegi.
  • Kaubanduskeskustes on avatud toidupoed ja apteegid. Seetõttu võib kriis mööduda kergemalt väikeste keskuste jaoks, kus palju muid poode polegi.
  • Foto: Liis Treimann
"Ma arvan, et vähemalt suuremad keskused on küllaltki hästi kapitaliseeritud. Eks seal tuleb kahjumeid ja mingeid lühiajalisi likviidsusküsimusi ikka, mida tuleb siis pankadega kokku leppida, kui seal on äriplaan taga. Üldiselt läks Tallinna suurematel kaubanduskeskustel ju enne seda kriisi päris hästi,“ rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele