Vanalinnas villaste riiete ja disaintoodete kauplusel Woolish Knittingul on selja taga raske aasta – piiride sulgemine viis suurema osa käibest ja koondada tuli pea pool personalist.

- Woolishi omanik Eigo Siimu
- Foto: Eliisa Matsalu
„See, et me pood saab täna lahti olla, ei tähenda, et meil hästi läheb,“ ütles Woolishi omanik Eigo Siimu. Koroona-aasta on olnud tema äri vastu karm, poe käive langes eelmisel aastal aprillist novembrini lausa 70%. „Oleme pidanud püksirihma pingutama. Möödunud kevadel oli meil 9 töötajaid, nüüd on alles 5. Kuna turiste ei ole, läheb meie äril väga aeglaselt praegu,“ nentis Siimu. „Oleme koroonakriisi lõpuni säästurežiimil,“ lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.