E-kaubanduse ülemaailmse buumi tõttu on kauplejatele tekkinud ohtralt võimalusi eksportturgudele laienemiseks. Kuidas jõuda oma brändi ja toodetega globaalsete ettevõteteni, selgitab e-kaubandusega tegeleva Galadori ekspordijuht Gunnar Ploom.

- Galadori ekspordijuht Gunnar Ploom
- Foto: Erakogu
„Näeme oma 17-aastasest turul tegutsemise kogemusest, et e-kaubandus on muutunud igapäevaelu lahutamatuks osaks ja tarbijate harjumused muutuvad üha netikesksemaks,“ ütles Ploom. Ta nentis, et kui Galador alustas ühemehefirmana, mis tõi maale bürookaupu, siis täna tegutseb ettevõte ennekõike tehnika-ja elektroonikatoodete e-poena.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.