• 04.02.22, 16:17

Gross saab Sõmeru arendusega edasi minna

Täna kohtus Oleg Gross transpordiameti esindajatega ning selle kohtumise järel ütles Gross, et saab nüüd Sõmeru projektiga jätkata.
Oleg Grossi suutis transpordiametiga leida kompromissi ning saab Sõmeru arendusega jätkata.
  • Oleg Grossi suutis transpordiametiga leida kompromissi ning saab Sõmeru arendusega jätkata.
  • Foto: Andras Kralla
"Oli konstruktiivne kohtumine ning osa asju oli varem selgeks rääkimata," lausus ta. Nüüd jõudsid osapooled kokkuleppele, et OG Elektra saab oma kinnistule olemasolevalt Sõmeru ringilt mahasõidu, sest kavandatava arenduse ehitusmahtu vähendatakse, kirjutab Lääne-Virumaa Uudised.

Seotud lood

Uudised
  • 02.02.22, 09:26
Grossi Sõmeru arendusele tõmmati kriips peale
Vallavanem: riigiametil on liiga palju võimu
Meil ei ole võimalik Sõmeru ristmikule plaanitud uue poe projektiga edasi minna, sest transpordiamet esitas nõudmised, mille täitmine läheb maksma sama palju kui poe ehitamine, ütles OG Elektra omanik Oleg Gross pettunult.
Uudised
  • 29.12.21, 13:41
Gross ehitab Roelasse suure poe
Oleg Grossi ettevõte OG Elektra ostis Roela alevikus kinnistu ja loodab järgmisel sügisel kopa maasse lüüa, et ehitada alevikku uus kaasaegne pood.
Uudised
  • 02.11.21, 15:41
Grossi poodide pidaja võitis oksjoni ja saab hakata Kiisale poekeskust rajama
Saku vallavalitsus kinnitas tänasel istungil vallale kuuluva kinnistu Kurtna tee 2 avaliku enampakkumise edukaks ning võitjaks ASi OG Elektra.
Uudised
  • 11.10.21, 09:11
Gross: konkurents on karm, aga meil on oma trumbid
Oleg Gross räägib lähiaja laienemisplaanidest, kaubanduskettide vahelisest konkurentsist ning Rakvere kesklinna rajatavast hiiglaslikust keskusest. Intervjuu tegi Lääne-Virumaa Uudiste ajakirjanik Kristjan Ojang.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele