Mitmed jaeketid on oma sortimendi hulgast toonud erimärgistusega esile Ukraina tooteid. Millega asendatakse need siis, kui tooted lõplikult otsa saavad?

- Selveri erimärgistusega Ukraina tooted.
- Foto: Hendrik Osula
Rimi Eesti ostudirektor Maris Rannus sõnas, et Ukraina tooteid on Rimis tõesti väga vähe, aga ka nemad on teinud toodete juurde lipud, et need üles leitaks, kuid eraldi ettepoole Ukraina tooteid tõstetud pole. "Oleme saanud ka kontakti, kes pakub Ukraina tooteid, mis on vaheladudes ja mida saaksime osta, kuid sellise laojäägi ostmisega tekib omakorda hästi suur ahel. See abi on ikkagi väga väga väike, mis tarbija Ukraina tooteid ostes teeb. Kui te tõesti tahate Ukrainale annetada, siis selleks on paremaid võimalusi,“ sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.