Rootsi rõivatööstuse gigant H&M teatas tugevast kasumi langusest ning ka tuleviku väljavaated kindlust investoritesse ei süsti.

- H&Mi tulemused jäid analüütikute ootustele mitmes punktis tugevalt alla.
- Foto: Reuters/Scanpix
Ettevõte teatas, et teenis esimeses kvartalis, perioodil detsembrist veebruarini, 458 miljonit Rootsi krooni ärikasumit, kuigi analüütikute keskmine ootus oli 1,2 miljardit Rootsi krooni. Samas kerkis müügitulu aasta varasema sama perioodiga võrreldes 23% ning teeniti 49,2 miljardit krooni, mis on jätkuvalt pandeemiaeelsest tasemest vähem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maailma ühe suurema rõivamüüja H&M müük vähenes veebruariga lõppenud kvartalis oodatust vähem ja märtsi alguses sai sadu poode uuesti avada, vahendab Reuters.
Eelmisel aastal jagati laiali kokku 171,3 miljoni euro ulatuses trahve GDPRi ehk ELi andmekaitsemääruse rikkumise eest, teeb ülevaate portaal Finbold. H&M Saksamaa haru trahvi suurus oli 35,3 miljonit eurot.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.