Kaupmehed: olge valmis tarneahela kriisiks ja tarbijate ostujõudluse vähenemiseks
Kaupmeeste seas läbiviidud küsitlusest selgus, et enamiku arvates hakkavad kaubandustegevust mõjutama sügisel tarneahela raskused ning see, et tarbijad hakkavad senisest rohkem vaatama oma rahakotti.
Kaupmeeste seas läbiviidud küsitluse tulemused. Foto: Raul Mee
Seda, kui kõrgeks sügisel võivad hinnad kerikida, on kaupmeeste sõnul raske ennustada ja pigem elatakse päev korraga. Ka tegevusi planeeritakse vastavalt olukorrale. Tootjad on andnud kaupmeestele erinevat infot ning juba sellest lähtuvalt on raske midagi ennustada. Küll aga ollakse nõus sellega, et hiiliv hinnatõus käib juba ammu, lihtsalt tarbijateni pole see veel lõplikult jõudnud.
Millised katsumused ootavad sügisel ees kaubanduskeskusi? Oma mõtteid jagavad Capfieldi tegevjuht Kaarina Pagil ja Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad seekord Maxima Eesti ostuosakonna juht Martynas Pikelist, Rimi Eesti tegevdirektor Vaido Padumäe ja Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Millised katsumused võivad kaupmehi sügisel ees oodata? Oma mõtteid jagavad Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp, Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ja Klick Eesti tegevjuht Marko Kalve.
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.