Kaupmehed: olge valmis tarneahela kriisiks ja tarbijate ostujõudluse vähenemiseks
Kaupmeeste seas läbiviidud küsitlusest selgus, et enamiku arvates hakkavad kaubandustegevust mõjutama sügisel tarneahela raskused ning see, et tarbijad hakkavad senisest rohkem vaatama oma rahakotti.
Kaupmeeste seas läbiviidud küsitluse tulemused.
Foto: Raul Mee
Seda, kui kõrgeks sügisel võivad hinnad kerikida, on kaupmeeste sõnul raske ennustada ja pigem elatakse päev korraga. Ka tegevusi planeeritakse vastavalt olukorrale. Tootjad on andnud kaupmeestele erinevat infot ning juba sellest lähtuvalt on raske midagi ennustada. Küll aga ollakse nõus sellega, et hiiliv hinnatõus käib juba ammu, lihtsalt tarbijateni pole see veel lõplikult jõudnud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.