Autor: Kaubandus.ee • 12. oktoober 2022

Tallinna Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali müügitulu kasvas 5,0%

Tallinna Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 216,5 miljonit eurot, mis ületas aasta varasemat müügitulu 5,0%. Üheksa kuu müügitulu oli 628,4 miljonit eurot, kasv on võrreldes 2021. aastaga 4,0%.
Foto: Liis Treimann

„Kolmanda kvartali märksõnad olid kõrge inflatsioon ja energiakulude kasv. Ehkki palgakasvu tõttu ei ole elanikkonna ostujõud nii järsult vähenenud, on tarbijad muutunud ostude tegemisel ettevaatlikuks. Arvestades keerulist majandusolukorda ja survet müügimarginaalile võib tänu hoolikale planeerimisele ja olukorraga kohanemisele müügitulu mõõduka kasvuga rahule jääda,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757