Tallinna Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali müügitulu kasvas 5,0%
Tallinna Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 216,5 miljonit eurot, mis ületas aasta varasemat müügitulu 5,0%. Üheksa kuu müügitulu oli 628,4 miljonit eurot, kasv on võrreldes 2021. aastaga 4,0%.
„Kolmanda kvartali märksõnad olid kõrge inflatsioon ja energiakulude kasv. Ehkki palgakasvu tõttu ei ole elanikkonna ostujõud nii järsult vähenenud, on tarbijad muutunud ostude tegemisel ettevaatlikuks. Arvestades keerulist majandusolukorda ja survet müügimarginaalile võib tänu hoolikale planeerimisele ja olukorraga kohanemisele müügitulu mõõduka kasvuga rahule jääda,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.