Stockholmi Keskkonnainstituudi Tallinna Keskuse 2020. aasta uuringu kohaselt jääb Eesti poodides aastas müümata ligi 22 800 tonni toidukaupu, mis on rahasse arvutatuna hinnanguliselt umbes 22 miljonit eurot. “Seega probleem on üsna tõsine ja palju on veel teha, et seda lahendada," ütles toidupäästmise platvormi ResQ Club Eesti turu juht Anett Kislov.

- Mida saavad kaupmehed teha, et toidukadu oleks kauplustes väiksem?
- Foto: Raul Mee
Reitan Convenience Estonia innovatsioonijuht Berit Heinmets rääkis, et mugavuskaubanduses on toiduraiskamine kindlasti probleem, kuna suures plaanis viskame ära viiendiku toidust, mis ei tohiks nii olla. „Oleme seda endale teadvustanud ning lähtume olukorra muutmisel kestlikkuse strateegiast, millega oleme endale seadnud eesmärgi oma tegevuses 2030. aastaks kliimaneutraalne olla. Toiduraiskamise vähendamine on osa sellest teekonnast,” tõi Heinmets välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.