• 02.05.23, 11:46

Kohvifestivalil selgus parim piimakujundite valamise meister

Möödunud nädalavahetusel Kultuurikatlas toimunud Tallinn Coffee Festivalil selgus parim piimakujundite valamise meister, kelleks sai sel aastal Kiosk kohvikute barista Mihhail Žarkov ning teravaima maitsemeelega kohviekspert, kelleks on Alger Avi .
Parim piimakujundite valmise meister on Mihhail Žarkov (keskel). Temast vasakul 2. koha saavutanud Simon Lõpp ning paremal 3. kohale jõudnud Raul Toomi.
  • Parim piimakujundite valmise meister on Mihhail Žarkov (keskel). Temast vasakul 2. koha saavutanud Simon Lõpp ning paremal 3. kohale jõudnud Raul Toomi.
  • Foto: Marek Metslaid
Eelneval kahel aastal langes Žarkov välja kohe esimeses voorus, nii et seekord tuli meistritiitli pälvinud kohvieksperdi osa võtma suuremate ootusteta. ”Kuna eelnevad võistlused ei läinud väga hästi, pabin oli sees, siis sel aastal otsustasin vabalt võtta ja lihtsalt nautida melu,” kommenteeris Žarkov. Võitja sõnul tuli finaalis loosi tahtel valada piimakujund, mis nõudis vilunud tehnikat ja nägi samal ajal ka hea välja.

Seotud lood

Uudised
  • 05.09.22, 13:03
Eesti teravaima maitsemeelega kohvieksperdiks ning kaunimate piimakujundite valajaks said lätlased
Tallinn Coffee Festivalil selgitati välja Eesti teravaima maitsemeelega kohviekspert ning samuti kõige kaunimate piimakujundite valaja.
Uudised
  • 14.04.23, 14:24
Eesti Parim Teenindaja 2023 on Tele2 Eesti töötaja Andrus Punt
Täiendatud kommentaaridega!
Napilt teiseks jäi Priit Allik ja väärika kolmanda koha sai Kristi Arula. Esmakordselt konkursi kahekümneaastases ajaloos said esikolmikusse vaid Tele2-s töötavad osalejad. Konkursil osales sel aastal pea nelisada teenindajat üle Eesti.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele