Möödunud nädalavahetusel Kultuurikatlas toimunud Tallinn Coffee Festivalil selgus parim piimakujundite valamise meister, kelleks sai sel aastal Kiosk kohvikute barista Mihhail Žarkov ning teravaima maitsemeelega kohviekspert, kelleks on Alger Avi .

- Parim piimakujundite valmise meister on Mihhail Žarkov (keskel). Temast vasakul 2. koha saavutanud Simon Lõpp ning paremal 3. kohale jõudnud Raul Toomi.
- Foto: Marek Metslaid
Eelneval kahel aastal langes Žarkov välja kohe esimeses voorus, nii et seekord tuli meistritiitli pälvinud kohvieksperdi osa võtma suuremate ootusteta. ”Kuna eelnevad võistlused ei läinud väga hästi, pabin oli sees, siis sel aastal otsustasin vabalt võtta ja lihtsalt nautida melu,” kommenteeris Žarkov. Võitja sõnul tuli finaalis loosi tahtel valada piimakujund, mis nõudis vilunud tehnikat ja nägi samal ajal ka hea välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinn Coffee Festivalil selgitati välja Eesti teravaima maitsemeelega kohviekspert ning samuti kõige kaunimate piimakujundite valaja.
Täiendatud kommentaaridega!
Napilt teiseks jäi Priit Allik ja väärika kolmanda koha sai Kristi Arula. Esmakordselt konkursi kahekümneaastases ajaloos said esikolmikusse vaid Tele2-s töötavad osalejad. Konkursil osales sel aastal pea nelisada teenindajat üle Eesti.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.