• 12.05.23, 16:07

R-Kioski ja Caffeine’i juht: hea teenindus algab õnnetundest ja heast tervisest

Tervislike eluviiside propageerimise ja haiguste ennetamise ning seeläbi tervishoiukulude vähendamise võti on üha enam liikunud ettevõtjate kätesse, tõdes Ülemiste City Future Forumil esinenud Reitan Convenience Estonia tegevjuht Tiia Ilves.
Konverentsil tõdeti, et hea teenindus algab õnnelikest ja rahulolevatest töötajatest.
  • Konverentsil tõdeti, et hea teenindus algab õnnelikest ja rahulolevatest töötajatest.
  • Foto: Edmond Mäll
Ilves tõi välja, et Eestis on südame- ja veresoonkonnahaigused surmapõhjusena esikohal, moodustades 46% meeste ja 64% naiste suremusest. Kõikidest tervishoiukuludest koguni 80% on seotud erinevate elustiilihaigustega.

Seotud lood

Uudised
  • 08.05.23, 15:32
Käitumisterapeut: kliendikogemuse määravad teenindaja uskumused
Kliiniline psühholoog ja kognitiiv-käitumisterapeut Kaia Kuppart rääkis aprillis toimunud Teeninduskonverentsil, mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda, keerulistest olukordadest üle saada ja seeläbi paremat teeninduskogemust pakkuda.
Uudised
  • 11.05.23, 13:56
Alar Ojastu: soovid rohkem müügitulu ja rahulolevamaid kliente? Panusta klienditeenindusele!
"Inimesed teevad ostuotsuseid enamasti lihtsalt selle järgi, mis neile meeldib, mitte ei vali konkreetse ettevõtte toodet," kirjutas Alar Ojastu. "Ettevõtte seisukohast on see ohtlik, sest kui klient ei ole sind teadlikult valinud, võib ta järgmine kord kergesti ostust loobuda, kui konkureeriv ettevõte teeb parema pakkumise. Ta on sinu tootega küll rahul, aga ta ei ole emotsionaalselt seotud."
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele