• 31.01.24, 10:36

Rain Palmiste: tarbijal tasub otsida alternatiive odavamate toodete hulgast

Pagaritööstuse Mantinga Eesti haru juht Rain Palmiste soovitab tarbijal toiduhindade tõusu valguses otsida odavamaid alternatiive. “Üheks võimaluseks on jaekaupluste omatooted (nn private label), samuti tasub vahel külastada hoopis turge, teha hinnavõrdluse äppidega kodus eeltöö või vaadata poes, millises pakendis on sama toit soodsam.”
Rain Palmiste: tarbijal tasub otsida alternatiive odavamate toodete hulgast
“Käibemaksu tõus tõi oodatud toidukaupade hinnatõusu. Paraku ei ole tootjatel ja maaletoojatel ruumi hindu alandada seoses tõusnud kuludega ning kulud on tõusnud mitmes valdkonnas - palgasurve, logistika, laokulud. Hinnad toidupoes on midagi, millega tuleb kohaneda ja leppida,” nendib Palmiste.

Seotud lood

Uudised
  • 26.01.24, 11:43
Selveri äriarvestuse juht: kõik märgid viitavad sellele, et midagi oluliselt kallimaks ei lähe
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson on käimasoleva aasta suhtes pigem optimistlik. Ehkki ostujõult oleme kusagil aastates 2019-2020, on silmapiiril parem käekäik. Kiire hinnakasvu eelne ostujõud taastub aastaks 2025.
Uudised
  • 26.01.24, 11:04
Kaupmees: järgmiste kuude hinnatõus paistab üle pika aja veidi rahulikum
Odavpoodide keti A1000 Market juhi Tarmo Lauringu sõnul on toiduainetööstuses konkurents kasvanud, hinnatõusud tehti ära ja lähiajal ei julge keegi väga paati kõigutada.
Uudised
  • 18.01.24, 11:20
Poeketid ei näe hinnatõusus endal süüd: juurdehindlus pole kasum
Kaupmehed on võtnud kasumlikkuse arvel hulga hinnatõuse enda kanda, kuid seda ei ole võimalik pikalt teha ning praegu toimub pigem normaliseerumine endisele tasemele, kommenteeris konjuktuuriinstituudi uuringut Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele