• 26.01.24, 11:04

Kaupmees: järgmiste kuude hinnatõus paistab üle pika aja veidi rahulikum

Odavpoodide keti A1000 Market juhi Tarmo Lauringu sõnul on toiduainetööstuses konkurents kasvanud, hinnatõusud tehti ära ja lähiajal ei julge keegi väga paati kõigutada.
A1000 Market
  • A1000 Market
  • Foto: LIIS TREIMANN
„Aasta algus on inimestele rahaliselt karm ja selgelt üritatakse kokku hoida, mistõttu on nii tootjad kui jaeketid praegu ooteseisus. Kuigi paljudel tootjatel on kitsas, siis on konkurents kasvanud ja paistab, et lähiajal ei julge keegi hinda tõsta. Oodatakse, mis majanduse ja tarbimisega saab,“ ütles Lauring.

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.24, 11:20
Poeketid ei näe hinnatõusus endal süüd: juurdehindlus pole kasum
Kaupmehed on võtnud kasumlikkuse arvel hulga hinnatõuse enda kanda, kuid seda ei ole võimalik pikalt teha ning praegu toimub pigem normaliseerumine endisele tasemele, kommenteeris konjuktuuriinstituudi uuringut Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido.
Uudised
  • 24.01.24, 14:32
Sirje Potisepp: kaotatud kohti poeriiulitel on pea võimatu tagasi saada
Halvimad ajad toiduainetööstuses peaksid olema möödas, kuid valitsuse soovimatus omamaist tootmist kaitsta on andnud eeliseid konkurentidele, kirjutab Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp vastuses Tööstusuudiste sektori arvamusliidrite küsitlusele.
Uudised
  • 27.12.23, 14:59
Selveri äriarvestuse juht: järgmiselt aastalt ootame stabiilset kasvu
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson vaatab uude aastasse optimistlikult ning tõdeb, et kui kaheprotsendiline mahulangus asendub kolmeprotsendilise tõusuga, on juba väga hästi.
Uudised
  • 08.01.24, 08:42
Hinnatõusud toidupoodides hoidsid eelmise aasta inflatsiooni kõrgel
Eelmisel aastal kasvasid hinnad keskmiselt 9,2% ning olid aasta lõpuks 4% kõrgemal kui 2022. aasta lõpus.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele