T1 keskuse operaatorfirma OÜ Lintgen ja AS LHV Pank sõlmisid lepingu, millega T1 saab keskuse uuenduskuuri lõpuleviimiseks 10 miljoni eurose finantseeringu.
„Viimase paari aastaga on T1-s toimunud palju uuendusi ning oleme liikunud jõudsalt edasi T1 muutmisel keskuseks, mis pakub igale külastajale midagi ning eristub selgelt teiste Tallinna ja Eesti keskuste seas. Tänavu jätkame mahukaid investeeringuid ning rõõm on teha koostööd LHV Pangaga, et viia lõpule uuendused nii keskuse kontseptsioonis kui ka välis- ja siseilmes,“ ütles T1 tegevjuht Tarmo Hõbe.
Tallinnas asuv T1 keskus investeerib hoonesse 16 miljonit eurot ning keskuse välisilmet ja juurdepääsu parandavad ehitustööd algavad sel suvel. Uue kontseptsiooni kohaselt seob keskus omavahel kaubanduse, teenused ja vaba aja veetmise võimalused.
Nüüdseks T1 keskust uue omaniku all üle aasta juhtinud Tarmo Hõbe sõnul saavutasid nad külastajate arvus pärast outlet'ide avamist uue taseme – keskuses käib üle 10 000 inimese päevas. Lisaks võiksid rentnikud selgelt näha, et uksest läheb mööda kaks korda rohkem inimesi kui aasta tagasi. "Ise tuleb rohkem tegutseda, mitte oodata, et klient poodi astub ja ostab."
T1 keskuses on pärast omanikuvahetust tehtud ligi 10 miljoni euro eest uuendusi ja külastajate arv on selle ajaga kahekordistunud, kuid keskuse käivitamiseks on veel palju tööd vaja teha, rääkis T1-e tegevjuht Tarmo Hõbe.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.