• 26.04.24, 11:54

Ametist lahkuv Stockmanni juht: Ega ma täpselt veel ei mõista, et see läbi saab

18 aastat Eesti Stockmanni juhtinud Marge Türner avaldab viimases intervjuus kaubamaja tegevjuhina hinnalised ärilised õppetunnid, millega uutele väljakutsetele vastu minna.
Marge Türner on Stockmann Eestis töötanud pea kolmkümmend aastat, neist 18 aastat tegevjuhina.
  • Marge Türner on Stockmann Eestis töötanud pea kolmkümmend aastat, neist 18 aastat tegevjuhina.
  • Foto: Kristiin Kõosaar
Marge Türner võtab mind Stockmanni koduosakonnas vastu sooja naeratuse ja tugeva käepigistusega. Tüürime edasi „tagatubadesse“ juttu ajama. On pärastlõunane aeg, Stockmanni kontoris õhk justkui veidi seisaks, on rahulik ja veidi isegi unine.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.24, 15:25
Kaupluste juhid eelistavad ostupaanika asemel kestlikku allahindlust
Me ei näinud tulevast kriisi ette - eelarve oli liiga suur, seepärast pidime ka meie tavalisest suuremaid allahindlusi tegema, tunnistas Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma.
Uudised
  • 29.02.24, 13:55
Stockmann muudab nime Lindexiks
Soome börsifirma Stockmanni nõukogu tegi ettepaneku võtta kasutusele uue nimena Lindex Group.
Uudised
  • 25.01.24, 15:55
Stockmann tegi koduosakonnas suured uuendused
18. jaanuaril avati pidulikult Stockmanni kaubamaja uuenenud koduosakond, kus leiab omabrändide täiendatud tootevalikut ning veelgi suuremas valikus uusi põnevaid tooteid.
Uudised
  • 03.11.23, 11:51
Stockmanni müügidirektor tootjatele: tootel peab olema lugu
Tootel peab olema lugu ja põhjus, miks tarnija seda meile pakub, rääkis Stockmanni müügidirektor Mairika Juhandi neljapäeval toimunud ostujuhtimise aastakonverentsil. Ta jagas soovitusi ja näpunäiteid, mida tasuks tarnijatel suhtluses Stockmanniga arvestada ja vältida.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele