Iseteeninduslahendused muutuvad aina populaarsemaks.
Foto: Andres Haabu
Rimi IT-juht Meelis Miguri sõnul on eestlased iseteeninduslahendused väga hästi omaks võtnud ja ka mobiilse ostupuldi ehk nutitelefonirakenduse kasutamine kasvab kiirelt. Suurimaks väljakutseks on see, kuidas teadmine rakendusest inimesteni kohale viia.
Rimi Balticu kommertsvaldkonna arendusdirektor Maris Rannus ütleb, et tänapäeval liiguvad erinevad valdkonnad üha jõulisemalt automaatsuse ja digitaalsuse suunas, kuid unistused teeb teoks ikka inimene.
Rimi teeb digivaldkonna arendused Baltikumi-üleselt ning Rimi Baltikumi kommertsvaldkonna arendusdirektori Maris Rannuse sõnul tuleb alati arvestada ka kultuurilise taustaga.
Eestlased on Selverist dokumentide väljastamise teenuse hästi omaks võtnud. Kui mullu võeti Selveri kauplustest viie kuuga välja 17 000 ID-kaarti, elamisluba või passi, siis tänavu juba 33 500.