• 06.02.25, 11:50

Ahistatavad teenindajad tunnevad end kaitsetuna, tööandja ei astu nende eest välja

Teenindussektoris töötavad inimesed puutuvad klientidepoolse ahistamise või ebasobiva käitumisega kokku tihti ning veerand teenindjatest tunnistab, et tööandja ei ole tulnud töötajale appi ja ebasobivale käitumisele reageerinud. Pool teenindajaskonnast arvab, et tööandjad ei pööra probleemile piisavalt tähelepanu.
Ahistatavad teenindajad tunnevad end kaitsetuna, tööandja ei astu nende eest välja
  • Foto: Unsplash
Uuringufirma Intra Research viis jaanuaris läbi küsitluse Eesti teenindussektoris töötavate inimeste seas ning 51% küsitletutest tunnistas, et nende arvates ei tee tööandjad piisavalt pingutusi, et töötajaid ebasobiva käitumise eest kaitsta. 25% ütles, et klientidega toimunud juhtumite puhul on tööandja jätnud töötaja üksi ning ei ole talle pakkunud vajalikku abi.

Seotud lood

Uudised
  • 03.02.25, 09:00
Kuidas keerukast kliendisuhtlusest edukalt väljuda?
Klienditeenindus võib olla täis ootamatuid olukordi, mis nõuavad kiiret mõtlemist, empaatiat ja oskust säilitada rahu ka kõige keerulisemates olukordades. Oluline on mõista keerukaid olukordi, lahendada neid professionaalselt ning hoolitseda enda heaolu eest.
Uudised
  • 27.01.25, 15:56
Pooled Eesti teenindajatest on kogenud klientidepoolset ahistamist
Eestis läbi viidud teenindussektori töötajate küsitluse kohaselt puutuvad pooled küsitletud müügimeestest, ettekandjatest ja teistest teenusepakkujatest igapäevaselt kokku erinevat tüüpi klientide ahistamisega.
Uudised
  • 23.10.24, 16:15
Circle K lõhub eelarvamusi klienditeenindajate kohta
Circle K pöörab tähelepanu müütide lõhkumisele, mis käivad kaasas klienditeenindaja ametiga. Ettevõte soovib teadvustada, et klienditeenindaja amet on vastutusrikas töökoht, mis on tihtipeale noortele inimestele hüppelauaks karjääriredelil.
Uudised
  • 14.10.24, 14:05
Külalislahkuse ekspert: kui sa ei hooli oma töötajatest, ei hooli sa ka klientidest
Rakveres toimunud Lääne-Virumaa turismikonverentsil soovitas külalislahkuse ekspert Rain Tunger kõigil suhtuda klientidesse kui külalistesse.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele