• 17.04.25, 09:15

7 tõhusat nippi teenindusjuhile, kes on hädas ebakonstruktiivse kriitikuga meeskonnas

Tuled tööle hea energiaga ja uute ideedega, aga varsti kuuled, kuidas meeskonnaliige kõike maha teeb. Kuidas käituda, kui keegi kogu aeg kritiseerib, kuid ise lahendusi ei paku? Motivaatori juht Kaido Pajumaa jagab nõuandeid selliste kriitikuga toimetulekuks.
Kaido Pajumaa
  • Kaido Pajumaa
  • Foto: motivaator,ee
Kas tunned oma teenindusmeeskonna juhtimises ära järgmise olukorra?

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.25, 11:29
Kõik algab müügist: müügitööõppetunnid ja juhtimisnipid otse praktikast
Müük on iga eduka ettevõtte vereringe. Ükskõik, kui äge toode sul on, ilma müügita ettevõtet pole, kirjutab Äripäeva info- ja müügiteenuste juht Joonas Jõgi.
Arvamused
  • 08.04.25, 15:43
Aira Tammemäe: müügipsühholoogia lüngad maksad sa ise kinni. “Klient hakkab hinda alla kauplema”
Müügipsühholoogia ja klienditüüpide tundmine aitab vältida prohmakaid, millega sa ise oma müügitöö raskeks teed. Müük ei pea olema pidev takistuste ületamine, ära lihtsalt tekita endale neid takistusi, kirjutab müügipsühholoogia treener Aira Tammemäe.
Uudised
  • 04.04.25, 12:11
Müügikoolitaja Raido Rõivas: ka köögimööbli tellimine võib kulgeda kliendisõbralikult
Müügi- ja arengukoolitaja Raido Rõivas jagab oma kogemust köögimööblitootjaga, kelle sujuv ja läbimõeldud teenindusprotsess ületas ootusi igas etapis. Kogemus, millest võiks õppida iga projektipõhine teenusepakkuja.
Uudised
  • 11.04.25, 09:59
Koolitaja Merit Miller: rahu säilitamine võib viia sind kohtadesse, kuhu viha ei vii
Vahel võib üks juhuslik ost reisil viia sind hoopis uude rolli – kui suudad jääda rahulikuks seal, kus teised ärrituvad, rääkis Juustukuningate kaasomanik ja koolitaja Merit Miller.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele