• 20.05.25, 11:16

Anneli Ohvril: ära jää ootama inspiratsiooni, vaid hakka lihtsalt pihta

Oleme kõik meistrid leidma vabandusi ja põhjendusi, miks me ei saa midagi ära teha või mis meid takistab paremaid tulemusi saavutamast, tõdes muutuste käivitamise ekspert Anneli Ohvril.
Anneli Ohvril: ära jää ootama inspiratsiooni, vaid hakka lihtsalt pihta
  • Foto: Raul_Mee
Tema sõnul on edasilükkamine ehk prokrastineerimine tuttav nähtus pea kõigile, kuid sellest saab üle, kui loob endale toimiva süsteemi ega jää ootama "õiget hetke".

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.25, 11:29
Kõik algab müügist: müügitööõppetunnid ja juhtimisnipid otse praktikast
Müük on iga eduka ettevõtte vereringe. Ükskõik, kui äge toode sul on, ilma müügita ettevõtet pole, kirjutab Äripäeva info- ja müügiteenuste juht Joonas Jõgi.
Arvamused
  • 08.04.25, 15:43
Aira Tammemäe: müügipsühholoogia lüngad maksad sa ise kinni. “Klient hakkab hinda alla kauplema”
Müügipsühholoogia ja klienditüüpide tundmine aitab vältida prohmakaid, millega sa ise oma müügitöö raskeks teed. Müük ei pea olema pidev takistuste ületamine, ära lihtsalt tekita endale neid takistusi, kirjutab müügipsühholoogia treener Aira Tammemäe.
Uudised
  • 04.04.25, 11:23
Koolitaja Karmo Kivi: müü seda, mida ise fännad
2008. aastal sukeldus Karmo Kivi müügimaailma ja on sellest ajast saati jäänud truuks ühele lihtsale põhimõttele: müü ainult seda, mida ise fännad.
Uudised
  • 05.05.25, 16:41
Müügikoolitaja: klient peab tundma end mõistetuna, mitte survestatuna
Inimesed ei osta tooteid – nad ostavad paremat versiooni oma elust, ütles koolitaja ja ettevõtja Raido Rõivas Teeninduskonverentsil, kelle kogemus müügis ja müügijuhtimises ulatub rohkem kui 20 aasta taha. Oma inspireerivas esinemises tõi ta välja kolm võtmeelementi, mis aitavad lisamüüki teha nii, et klient tunneb end mõistetuna, mitte survestatuna.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele