Coop Eesti Keskühistu on uute süsteemide abil viinud tellimisprotsessid senisest täpsemaks ja sujuvamaks. Tulemused on käegakatsutavad: kauplustes on toodete saadavus tõusnud 95,7 protsendini, laovarude maht on langenud võrreldavates kategooriates 4% ning kuine tööjõukulu on vähenenud ligikaudu 15 000 töötunni võrra. Lisaks on näha paranemist kesklao tarnekindluses ning vähenenud käsitsi tehtavate muudatuste hulk tellimustes.

- Coop Eesti Keskühistu jaekaubanduse tarneahelajuht Kerli Rõõmus
- Foto: Raul Mee
Coop Eesti Keskühistu on viimastel aastatel astunud suuri samme tarneahela juhtimise digitaliseerimisel, et tagada tõhusam kaubavarude haldus, täpsem prognoosimine ning parem kliendikogemus. Coopi jaekaubanduse tarneahelajuht Kerli Rõõmus rääkis Pärnu tarneahelakonverentsil, et tegemist ei ole pelgalt tehnilise muudatusega, vaid ettevõtte mõttelaadi pikaajalise arendamisega, mille keskmes on andmepõhine juhtimine, süsteemide ühtlustamine ja reaalajas nähtavuse loomine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Prisma Peremarket otsustas sel nädalal koondada 20 töötajat oma kontoripersonalist, keda esialgu oli kokku ligi sadakond.
Vaid üks inimene kaheksast saab lubada omale tooteid, mis talle päriselt meeldivad.
Rimi on läbi viimas olulisi muudatusi sortimendis ja kavatseb lähiajal vähendada tööstuskaupade valikut. Ettevõtte sõnul on eesmärk suunata fookus selgemalt toidukaubale ning kasvatada omamärgitoodete osakaalu müügis.
Kaupmehed räägivad üha suuremate turvameetmete kuludest, mille maksavad paraku kinni ausad inimesed.
Varguste arv on jõudsalt kasvanud, eriti toidupoodides ja tööstuskaupade sektoris. Tegutsevad üha osavamad ja organiseeritumad varaste grupid, kelle tegevus toob kaupmeestele suurt kahju ja sunnib neid pidevalt turvameetmeid täiustama.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.