Uuring: snäkkide tabimist mõjutavad üha enam sotsiaalmeedia trendid
Eestlaste snäkkimisharjumusi kujundavad aina enam üleilmsed trendid, hinnatundlikkus ja muutuvad maitse-eelistused, selgus Prisma tellitud ja Socio Uuringukeskuse läbi viidud uuringust.
Viimaste aastate jooksul on Eesti inimeste snäkkimisharjumustes näha aina enam sotsiaalmeedia mõju, misjuures on eriti selgelt tunda TikToki kasvavat võimu. Snäkieelistuste edetabeli tipust leiab jätkuvalt kartulikrõpsud, kuid nende kõrvale on jõudmas ka tervislikumad alternatiivid.
Peamine murekoht on täna tarbimise vähenemine, mis vaevab kõiki Baltikumi ettevõtjaid. Samaaegselt on Eesti tarbija kõige tagasihoidlikum, samas kui lätlased ja leedukad on märksa julgemad ostlejad, rääkis NielsenIQ ärijuht Erlend Villems jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Kõrgetest hindadest ja inflatsioonist tulenevalt on eestlased hakanud poodides aina enam pöörama pilku soodusega toodete poole, rääkis uuringufirma NielsenIQ ärijuht Erlend Villems hiljutisel StrongPoint Baltic Retail Forum kaubanduskonverentsil. Lausa 75% tarbijatest ostavad regulaarselt soodusega tooteid, otsivad neid ja on valmis parema pakkumise saamiseks ka teise poodi minema.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.