Kaubanduse Aastakongressi peaesineja Boris Planer: tulevikus hakkame kindlasti vähem asju ostma
Olin Berliinis ja tahtsin osta pintsakut. Läksin suurde C&A kaubamajja, jalutasin meeste osakonnas ringi ja lõpuks ma ei ostnudki, sest kõik oli nii segane.
Numbrimõõdud on segased ja riiete väljapanek poodides ebaühtlane – mõnikord on need järjestatud suuruse, mõnikord aga brändi järgi. Kui võrrelda ostukogemust 30 aasta tagusega, siis muutust sisuliselt pole: innovatsiooni on vähe. Miks see nii on?
Tartu Kaubamaja külastatavus on viimastel kuudel jäänud mõnevõrra alla varasematele aastatele, kuid suvekuudelt oodatakse taas aktiivsemat liikumist ja paremat tulemust. Tartu Kinnisvara tegevjuhi Kristel Liivapuu sõnul mõjub keskusele hästi kõik, mis toimub linna südames.
Tarbijad on ettevaatlikud, kulud kasvavad ja konkurents on tihedam kui kunagi varem. Võidavad need, kes suudavad kiiresti kohaneda ja targalt investeerida. Mööbliturul algab tänavu ellujäämismäng, rääkis On24 juht Arti Kütt.
Tarbijakäitumine on muutumas – ja mitte ainult hindade tõttu. Kui tahad täna edukalt müüa, tuleb mõista, kuidas inimesed otsustavad, miks nad valivad just selle toote ja millal nad lihtsalt loobuvad.