• 14.10.25, 13:03

Euroopa kõrgeima kliendikogemuse auhinna pälvis Moller Club

Tänavusel European Loyalty Awards galal Londonis tunnustati Møller Auto Baltikumis arendatud lojaalsusprogrammi Møller Club auhinnaga Best Overall Customer Experience („Parim kliendikogemus“). Tegemist on ühe mainekama kliendilojaalsuse valdkonna tunnustusega Euroopas, mida sageli nimetatakse ka kliendikogemuse „Oscariks“.
Møller Mobility Groupi Balti regiooni direktor Izīda Gerkena
  • Møller Mobility Groupi Balti regiooni direktor Izīda Gerkena
  • Foto: Izida Gerkena, Moller Auto tegevjuht
“Meie eesmärk on olnud kliendikogemuse mugavamaks ja personaalsemaks muutmine – see auhind kinnitab, et oleme õigel teel. Oleme uhked, et Baltikumist tulnud idee on jõudnud Euroopa tippu ning aitab seada uusi ja ambitsioonikaid kliendikogemuse standardeid nii kohalikul kui rahvusvahelisel tasandil,“ ütles Møller Mobility Groupi Balti regiooni direktor Izīda Gerkena.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 19:25
Samm edasi automatiseerimises: valmis külmutatud toodetele kohandatud robotladu
Jaekaubandustehnoloogia ettevõte StrongPoint paigaldas Norras asuvale ettevõttele robotlao, mis on kohandatud spetsiaalselt külmutatud toodete ladustamiseks ja tellimuste ettevalmistamiseks. Tegu on olulise sammuga automatiseeritud laolahenduste valdkonnas, mis suurendab toidulogistika tõhusust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele