Runikon Retail koges väikest langust, kuid ettevõte usub, et kliendid naasevad peagi mööblipoodi. Soov kodudesse investeerida ja igapäevaelu parendada püsib ka keerulises majanduskeskkonnas.

- Runikon Retail optimeerib IKEA kauplusi Tallinnas ja Tartus, tänavu avatakse IKEA väikepood Pärnus
- Foto: Andres Raudjalg
Värskelt esitatud Runikon Retaili majandusaasta aruandest selgus, et ettevõte teenis 2024. aastal 91,0 miljoni müügitulu juures 8,8 miljonit eurot kasumit. Aasta varem teenis ettevõte 95,1 miljonit eurot kasumit, sealjuures aga 9,2 miljonit eurot kasumit. Aastaga langesid tulemused 4%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jaekaubanduse värsketest arengutest on põhjust tuua välja kaks olulist muutust tarbijakäitumises, millega kaupmehed peaksid hakkama edaspidi arvestama, ütles Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
IKEA alustas töötajate otsimist oma Baltikumi esimesse väikepoodi, mis avatakse sel suvel Pärnus. Tööd saavad vähemalt 25 inimest.
Swedbanki tööstusosakonna juht Raul Kirsimäe tõdes, et mööblimüüjad- ja tootjad ei saa nii pea rääkida suurest kasvust. Kasv nõuab seda, et ka teistel Euroopa riikidel läheks hästi.
Kvartaliraporti mööblimüüjate koondkäibe TOP-is on mitmeid mööblimüüjaid, kelle äri õitseb, kuid on ka neid, kes peavad murdma pead, kuidas langusest väljuda.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.