Viimase aja müügitulemus nii ettevõtte sees kui ka Eesti majandusnäitajad laiemalt kõlavad kui häirekellad, mida tasub tõsiselt võtta, leiab Põldma Kaubanduse omanik Heinar Põldma.

- Põldma Kaubanduse omanik Heinar Põldma näeb ka oma ettevõtte najal, et majanduses läheb raskelt.
- Foto: Raul Mee
Põldma rääkis, et aasta algus oli neil hea, kuid teine kvartali tulemus oli juba miinusmärgiga. „Kui esimesed kuud olid +15%, siis teine kvartal oli 15% languses. Samuti oli kaupluste külastatavus kukkunud 34%. Samuti oli näha langust ka Lätis. Leedus ja Poolas olid väikesed tõusud,“ ütles Põldma ning lisas, et on oht, et viimased neli kuud, mis on kaubanduse kõige olulisemad, võivad rasked tulla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Möödunud aastal mitu uut poodi avanud Põldma Kaubanduse väljakutseteks on jätkuvalt inflatsioon, külastatavuse vähenemine ja kulude kasv. Sellest kõigest hoolimata suudeti möödunud aastal positiivsete tulemustega lõpetada, kuigi kasum langes.
"Kaubanduses ja majanduses laiemalt on tunda majanduskriisi lähenemist," ütles Põldma Kaubanduse omanik ja juht Heinar Põldma.
Põldma Kaubandus loob eeldatavasti järgmiseks jaanipäevaks uue Denim Dreami keskuse, millest saavad osa nii töötajad kui ka ostlejad, rääkis Põldma Kaubanduse omanik ja juht Heinar Põldma Äripäeva raadios.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.