Kevad ja suvi toovad Eesti teenindusse hooajatöötajate laine, mis seab juhid silmitsi tuttava, ent väljakutseid täis ülesandega: kuidas ajutine tiim kiiresti ja kvaliteetselt tööle panna?

- Saatejuht kaubandus.ee juht Maarit Eerme ja kogenud teenindusjuht, restoranipidaja ning koolitaja Rain Tunger.
- Foto: Äripäev
Saates "Teeninduse teejuht" arutleb saatejuht Maarit Eerme koos kogenud teenindusjuhi, restoranipidaja ja koolitaja
Rain Tungeriga, milline on edukas hooajatöötaja teekond alates värbamisest kuni sujuva sisseelamise ja motiveeritud töötamiseni.
Rain Tunger jagab oma 26-aastase kogemuse põhjal, miks suhtumine on teeninduses olulisem kui toote tundmine, milliseid koolitusi ja tööriistu hooajatöötajate puhul kasutada ning kuidas luua tugevat meeskonnavaimu isegi lühikeseks ajaks liituvate töötajate seas. „Teenindaja töö on eluülikool, kus õpitakse kriitilist mõtlemist, stressitaluvust ja suhtlemisoskusi,“ ütles Tunger ning rõhutas, et hea teenindus algab heast juhist, kelle roll on olla kohal, hooliv ja eeskujuks.
Saade pakub praktilisi näiteid ja soovitusi, kuidas hooajatöötajatest võivad saada väärtuslikud püsimeeskonna liikmed ning miks iga investeering inimesesse tasub end lõpuks ära.
Ajutine, aga oluline. Rain Tunger soovitab suvetöötajaid võtta kui püsivaid
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!