Eero Palm
Euroopa soovitused testostude teenusele
Euroopa soovitused testostude teenusele
Maailm naeratab siiski!
Maailm naeratab siiski!
Kes määrab kaubanduskeskuse teeninduskultuuri?
Kes määrab kaubanduskeskuse teeninduskultuuri?
Kuidas mõõta klienditeeninduse efektiivsust?
Millised on teenindusprotsessi kriitilised kohad, mida tuleks kindlasti jälgida ja mõõta, sest just nendes kohtades kaotatakse kõige enam potentsiaalseid kliente. Arendusfirma Trendline juht Eero Palm toob välja, kuidas avastada klienditeeninduse kitsaskohad.
Hea teeninduseni jõuab järjepidava tööga
Hea teeninduseni jõuab sisuka järjepideva tööga ja kõige sinna juurde kuuluvaga, lihtsakoelised kiidu- ja laidukampaaniad ning loosungid ei toimi, leiab arendusfirma Trendline juht Eero Palm.
Miks teenindaja ei küsi ostuotsust?
Kuidas testostu tellida? Millele enne mõelda?
Tagasiside kogumine ja testost: mis on mis?
Lisamüük on edukas, kui klient saab kasu
CM: Koolitus - kas rätsepa- või poeülikond?
Nii nagu koolituses võib ka teistes valdkondades kuulda väljendit rätsepaülikond. Mida selle all mõeldakse? Mis eristab rätsepaülikonda valmisülikonnast?
CM: Juhid, ujuge nagu kalad – pea ees!
Sageli öeldakse ettevõtte kohta, kellel hästi ei lähe, et kala mädaneb peast. Muidugi peab see paika, aga hoopis tähtsam teada, milline on hea (mittemädanev) pea ja millised pead on Sinu ettevõttes?
Maarit Eerme
Kaubandus.ee juht-toimetaja
Tel: 51 44 884
[email protected]
Merilin Merila
Kaubandus.ee toimetaja
Tel: 5 105 933
[email protected]
Cätlin Puhkan
Kaubandus.ee reklaami müügijuht
Tel: 53 315 700
[email protected]