• 26.06.07, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlased ostavad järjest rohkem internetist, kasv 20% aastas

Erinevalt muust maailmast ei näita internetikaubanduse kasv Soomes aeglustumise märke, kirjutab tänane Helsingin Sanomat.
Elektroonilise kaubanduse assotsiatsioon ECF ennustab, et soomlaste internetiostud kasvavad tänavu 20% läinud aasta 3,25 miljardilt eurolt. Suureneb ka firmade arv, kelle teenuseid internetist osta saab.
Kesko NetAnttila, Stockmanni Hobby Halli ning arvuteid ja olme-elektroonikat müüva Verkkokauppa.comi kasvunumbrid on selle aasta alguses olnud ligi 30%. Eriti hoogsalt on kasvanud rõivamüük internetis, samas toidukaubad pole Soomes internetti veel eriti jõudnudki, kirjutab leht. Kasvuruumi jätkub ka muude igapäevakaupade osas.
"Täisverelisi" internetifirmasid, kelle tooteid saab osta ja nende eest maksta internetis, on Soomes praegu umbes 3500. Kui juurde lisada ka firmad, millele saab tellimusi esitada interneti vahendusel, on arv ligi 10 000.
USAs seevastu on kasvubuum juba raugemas. Turud on küllastunud ja ka inimesed ise on internetist küllastumas - ostukäigult oodatakse elamusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele