Erinevalt muust maailmast ei näita
internetikaubanduse kasv Soomes aeglustumise märke, kirjutab tänane Helsingin
Sanomat.
Elektroonilise kaubanduse assotsiatsioon ECF ennustab, et soomlaste internetiostud kasvavad tänavu 20% läinud aasta 3,25 miljardilt eurolt. Suureneb ka firmade arv, kelle teenuseid internetist osta saab.
Kesko NetAnttila, Stockmanni Hobby Halli ning arvuteid ja olme-elektroonikat müüva Verkkokauppa.comi kasvunumbrid on selle aasta alguses olnud ligi 30%. Eriti hoogsalt on kasvanud rõivamüük internetis, samas toidukaubad pole Soomes internetti veel eriti jõudnudki, kirjutab leht. Kasvuruumi jätkub ka muude igapäevakaupade osas.
"Täisverelisi" internetifirmasid, kelle tooteid saab osta ja nende eest maksta internetis, on Soomes praegu umbes 3500. Kui juurde lisada ka firmad, millele saab tellimusi esitada interneti vahendusel, on arv ligi 10 000.
USAs seevastu on kasvubuum juba raugemas. Turud on küllastunud ja ka inimesed ise on internetist küllastumas - ostukäigult oodatakse elamusi.
Seotud lood
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.
Enimloetud
3
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
5
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Viimased uudised
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele