• 14.04.08, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja: inimesed hakkavad varsti rohkem ostma

Müük ja tarbijate kulutused Balti riikides suurenevad lähikuudel, ennustas Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Jaemüügi käive aeglustas käiku 2007. aastal pärast rohkem kui kaks aastat kestnud topeltkasvu, kui tarbija usaldus nõrgenes ja inflatsioon kiirenes. Jaemüük suurenes veebruaris 4% pärast 1% kukkumist jaanuaris, kirjutas Bloomberg.
„Me usume, et jaemüüginumbrid alustavad kasvamist aprillis ja mais. Inimesed on hakanud rohkem ostma, kuigi napilt,“ rääkis Puusepp.
Puuseppa kordas jaanuarikuist prognoosi, et jaemüük kasvab sel aastal 10-14%, arvestades inflatsiooni. Kaubamaja plaanib kasvada turust kiiremini, ütles Puusepp.
Kaubamaja aktsia on Tallinna börsil sel aastal 15% odavnenud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele