Autor: Kaubandus.ee • 3. juuli 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kommentaar: retsept õlle hinna langetamiseks

Täna tutvustasid õlletootjad enda tellitud uuringut, millest A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi väitel selgus, et õlle reklaamimine ei mõjuta üldse õlle tarbimist.

Ma ei ole alkoholireklaami keelustamise poolt, aga sellise väite peale tekkis küll soov õllereklaam ära keelata, sest mulle meeldib õlut juua. Kui reklaam ei aita tarbimist suurendada, siis ma ei taha ka maksta kinni õlletehase reklaamikulusid.

Noop ütles, et reklaamitakse selleks, et uusi tooteid tutvustada. Nõus. Aga A. Le Coq Premiumi ja Saku Originaali reklaamimisest võiks küll loobuda ning selle asemel mõlema märjukese hinda alandada. Seda saaks teha muidugi eeldusel, et õlletöötajad ise ka usuvad seda, mida nad täna pressikonverentsil rääkisid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757