Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ostjad on enim rahul Prismaga
Värske EPSI uuringu järgi on Eesti tarbijad
kõige rohkem rahul Prismaga, mis kogus 100 võimalikust punktist 72,7.
Uuring näitas, et Prismale järgnesid 70,0 ja 68,5 punktiga Selver ja Rimi Säästumarket. Maxima jäi suurkettidest 65,9 punktiga neljandale kohale, teatas EPSI.
Klientide lojaalsuses kujunes samasugune järjekord, kuid jaekettidele omistatud punktid olid rahulolupunktidest pisut kõrgemad.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.