• 01.12.08, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ostjad on enim rahul Prismaga

Värske EPSI uuringu järgi on Eesti tarbijad kõige rohkem rahul Prismaga, mis kogus 100 võimalikust punktist 72,7.
Uuring näitas, et Prismale järgnesid 70,0 ja 68,5 punktiga Selver ja Rimi Säästumarket. Maxima jäi suurkettidest 65,9 punktiga neljandale kohale, teatas EPSI.
Klientide lojaalsuses kujunes samasugune järjekord, kuid jaekettidele omistatud punktid olid rahulolupunktidest pisut kõrgemad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele