Kaubandus.ee  • 20. november 2009
Jaga lugu:

Paulig: kohvitarbimine kasvab

Paulig Cofee ASi turundusjuht Siivi Hints rääkis Hints turundus- ja konverentsifirma Best Marketing korraldatud küsitluses, et vastukaaluks Horeca ja kontorisektori tarbimise kahanemisele kasvab kohvitarbimine läbi jaekaubanduse.

"2009. aasta oli kõigile toiduainete tootjatele raske ja nii ka Pauligile. Kohvikategooria tervikuna Eestis kasvab. Kuigi Horeca ja kontorisektoris on olukord raske, kasvab tarbimine läbi jaekanali," sõnas Hints. "Pauligi jaoks on alati olnud primaarne arendada brände. Me ei vähendanud oluliselt turunduseelarvet 2009. aastal, mil nägime, et langus majanduses tuleb ja jätkame samas vaimus ka 2010. aastal."

Hintsi sõnul on suurimad muutused toimunud ilmselt turunduseelarve efektiivses kasutamises ja meediamiksis, kus veebimeedia osatähtsus on oluliselt kasvanud.

Paulig teeb Eestis koostööd kolme meediaagentuuriga, milleks on traditsioonilise meedia vallas Media House, in-store meedia asjus Momentum ning veebimeedias MRM Baltic. Kogu visuaalse näo annab Pauligile Rakett.

"Kuna Pauligi meeskond Baltimaades on üsna väike, ei ole plaanis hakata rohkem asju majasiseselt tegema," lausus Hints. "Oleme aastatega saavutanud oma dünaamilise rütmi ja hingamise ning suuri muutusi ei plaani."

Septembris ulatus Pauligi mahuline turuosa Eestis AC Nielseni raporti andmetel 56%ni.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt