Sunday Telegraph kirjutab, et PepsiCo tegevjuht Indra Nooyi lubab mõne aasta jooksul suurkoorporatsiooni tootevaliku põhjalikult ümber kujundada ja söögi-joogi kraami tervislikumaks muuta.
PepsiCos töötab üle maailma 200 000 inimest. Konserni tegevjuht Indra Nooyi sõnul teenisid nad mullu 43 miljardit dollarit, millest 30 miljardit dollarit laekus kõikvõimaliku kiirtoidu: karastusjookide, krõpsude ja muude erinevate krõbinate müügist.
Just viimaste kaupade sortimenti üritabki PepsiCo tervislikumaks muuta, sest Nooyi sõnul on tervisliku toidu - ka kiirtoidu osakaal - maailmas üha kiiremini kasvav turg.
"Pingutame väga, et sedasorti tooteid tervislikumaks muuta. See on esimene osa toodete täiustamisest ja ümber kujundamisest. Teine osa, ligikaudu 10 miljardit dollarit, kulub täiesti uue tootesarja "Sinu heaks!" loomisele," rääkis Nooyi Briti ajalehele.
Nooyi rõhutab, et tahab 10 miljardi dollarilisest investeeringust kasvatada kümne aasta jooksul 30miljardilise tervisliku toidubrändi äri.
"See on väga julge eesmärk, aga minu arvates võimalik ja perspektiivikas," lisas PepsiCo juht.
2008. aastal müüs PepsiCo Suurbritannias tervislikku kiirtoitu umbes 300 miljoni naelsterningi eest. Samas kui nn laiatarbe kiirtoitu müüdi saareriigis ligikaudu miljardi naela eest.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.