Autor: Kaubandus.ee • 27. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lihavainen: klient tahab Eesti toitu, meie raha teenida

Tänasel IV Toiduainetööstuse Aastakonverentsil tõdeti, et kuigi Eesti toit on oluline Eesti poodidele, on see eelkõige oluline tarbijale.

„Mitte, et minu soomlase mõistus ütleks, et Eesti tootja on tähtsam kui Poola või Leedu tootja, aga Eesti klient tahab Eesti toitu ja meie tahame raha teenida,“ võttis Prisma Peremarket AS tegevjuht Janne Lihavainen ausa ütlemisega arutluse Eesti toidu tähtsuse üle kokku. Ta lisas, et Prismale on Eesti toit sama tähtis kui tarbijale ning, et nende töö ongi uurida, mida klient osta tahab.

ETK juht Kati Kusmin lisas Rimi Eesti lihaga seonduvale juhtumile viidates, et see tuletas meelde kes või mis on äris tähis ning tekitas sellise ahhaa või üllatusmomendi, et eestlane ei olegi nii uimane midagi. „Kui ollakse mingi asja eest väljas suudetakse ka koonduda,“ lisas ta teema jätkuks.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757