• 03.04.13, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

JYSK Eesti müügitulu kasvas Tartu piirkonnas 100 protsenti

Seoses kahe kaupluse avamisega on Tartu piirkonna JYSK Eesti müügitulu kasvanud pea 100 protsenti ütles JYSK Eesti regioonijuht Kaidi Kase.
JYSK avab homme Tartu Eedeni kaubanduskeskuses uuendatud kontseptsiooniga kaupluse, kus 1621 ruutmeetril on kliendisõbralikum väljapanek ning laiendatud tootevalik.
Kase sõnul esitleti Eestis esmakordselt JYSKi värsket kontseptsiooni poolteist aastat tagasi just Tartus: “Esmakordselt tutvustasime uut lähenemist Tartu Lõunakeskuses avatud poes ning selle aasta lõpuks viime kõikide kaupluste uuendamise lõpuni.”
Uue lähenemise kohaselt on tooted paigutatud teemade kaupa eri sektsioonidesse, et külastajad kiiremini endale vajaliku tooteni jõuaksid. Sel viisil tekivad justkui väiksemad kauplused ühe suurema kaupluse sees.
“Seoses kahe kaupluse avamisega on Tartu piirkonnas JYSK Eesti müügitulu kasvanud pea 100 protsenti,” lisas Kask.
Eedeni kaubanduskeskuse JYSKi pood on üks kolmest esimesest kauplusest, millega jaekett sisenes Eesti turule kümme aastat tagasi.
JYSK on rahvusvaheline kodu- ja aiakaupade müügiga tegelev ettevõte, mis tegutseb 2000 kauplusega 34 riigis üle maailma. Eestis on jaeketil täna Tallinnas, Tartus, Narvas ja Pärnus kokku kaheksa kauplust, mis annavad tööd 159 inimesele. Ettevõtte põhitegevuseks on madratsite, tekkide ja patjade, voodipesu, aia- ja kodumööbli ning muude kodukaupade müük.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele