Maarit Eerme • 18 juuni 2013

Lähiaastate e-kaubandus on innovaatilisem

Elioni E-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu rääkis, et lähitulevikus hakkab e-kaubandus muutuma innovaatilisemaks ja klientide ostusooritus mugavamaks.

Reinsalu rääkis, et e-kaubanduse kasvu teeb võimalikuks majanduslangus, toodete hinnad, kaubavalik, tehnoloogia areng. Viimane tähendab seda, et tekivad uued ärimudelid, mille kaudu pakutakse klientidele tooteid. Lisaks suheldakse klientidega personaalsemalt ja oste on võimalik sooritada läbi mobiilside.

Lähiaastate muutused e-kaubanduses:

Suured e-kauplused teevad endale tavakaupluse kõrvale, et oleks mugavam klientidele kaup kätte anda ja pakkuda võimalust klientidel kaubaga otse tutvuda.Hetkel ei ole oodata, et kauplused muutuksid muuseumideks ning kõik ostud sooritatakse internetist.Mobiilsete seadmete areng ja appide kasutamine muutub aktuaalsemaks.Toodete infot (laoseis, tubade arv jms) kuvatakse rohkem reaalajas, sest kliendid ootavad rohkem interaktiivsust.Tippklassi klienditeenindus, mis tähendab kullerteenust pakkuva ettevõtte paindlikkust. Klient saab kauba kätte seal, kus ta parasjagu on.Vestluse võimalus, kus klient saab otse küsida abi tehingu sooritamisel. E-poel peab olema valmisolek klienti kohe teenindada ning soov klienti aidata.Tavapoodidesse hakkavad tekkima iseteeninduslikud kioskid.Väga suureks mõjutajateks ostuotsuse tegemisel on sõprade arvamused ja ostuotsused. Mõjutajad saab integreerida läbi sotsiaalmeedia võrgustiku e-poodi, kus näiteks veebipoodi kuvatakse teade, et sinu sõber ostis selle eseme.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700