Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Elioni e-poe müük kasvas detsembris 20 protsenti
Detsembris kasvas kaubamüük Elioni e-poes võrreldes mullusega 20 protsenti, populaarsemad pühadeostud on nutitelefonid ja tahvelarvutid.
Elioni jaekaubanduse ärijuhi Aivar Otsa sõnul on e-poes sarnaselt eelmistele jõuludele müüdud ka selle aasta pühade-eelsel ajal kõige enam nutitelefone ja tahvelarvuteid. „
Elioni e-poes tehtud sisseostude osakaal on kasvanud ligikaudu 50 protsendini kogu kaubamüügist ja näiteks telereid eelistab e-poe vahendusel tellida koguni 70 protsenti klientidest. „Iga teine teler, mis erinevatest e-poodidest ostetakse, on soetatud Elioni e-poest,“ ütles Ots.
Otsa hinnangul on e-ostlemise populaarsuse taganud lihtsus ja turvalisus kliendile. „Puuduvad järjekorrad ja vajadus otsida parkimiskohta, kuid samas on ka e-poes tagatud personaalne klienditeenindus,” selgitas ta. „Küsimuste tekkides on võimalik chati´i kaudu reaalajas klienditeenindajaga nõu pidada.”
Seoses TeliaSonera kontsernis toimuvate struktuurimuudatustega ühendatakse Eestis tegutsevad EMT ja Elion järgmise aasta esimesest aprillist üheks ettevõtteks.
Elioni e-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu rääkis, et e-pood aitab tavakauplusel müüki suurendada, sest e-poes on võimalik pakkuda laiemat kaubavalikut ning toetada müüjat.
Elioni E-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu rääkis, et lähitulevikus hakkab e-kaubandus muutuma innovaatilisemaks ja klientide ostusooritus mugavamaks.
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.