Reinsalu rääkis, et elektroonikakaupade valik on väga lai ja väikese poe pinnale mahub piiratud hulk pigem populaarsemaid tooteid. Kuid e-pood võimaldab pakkuda hulga suuremat valikut ja seeläbi tutvustada head kaubavalikut rohkematele klientidele.
"Elioni poodides on saanud tavaliseks, et müüja pakub kliendile mõnda kaupa hoopis e-poest, et klient ei peaks piirduma ainult põhivalikus oleva 600 tootega, vaid saab koos teenindajaga leida sobiva toote e-poe rohkem kui 3000 toote hulgast," ütles Reinsalu
"Poes töötava klienditeenindaja jaoks peab aga e-poe kaudu tehtud müük kindlasti kajastuma müügitulemustes samamoodi nagu poe kassaprogrammis vormistatud müük," kinnitas Reinsalu. Lisades, et vastasel juhul tekib sisemine konkurents tavapoodide töötajate ja e-poe konsultantide vahel ning poe töötaja võib tunda, et uus kanal võtab tema töö ära. "Elioni e-pood ja tavakauplus on tänaseks jõudnud ühiste eesmärkide abil mõnusa ja tulemusliku koostööni."
Tänu e-poele on Elion suutnud suurendada ka tavakaupluste toodete müüginumbrit ühe ostu kohta. Reinsalu sõnul oli klientidel algselt ostukorvis keskmiselt üks toode, nüüd on see tõusnud kuni 1,7-ni, sest teenindajal on e-poe abil olemas info, millist toodet juurde soovitada. Näiteks, milline kott sobib arvutile ja missugune on sobivaim seinakinnitus telerile.
Elioni e-poe käive on täna 40% kogu jaemüügikäibest. Ka kliendid on rahul, sest e-poest ostu sooritanud klientide soovitusindeks on 70%, mis on ettevõtte hinnangul ülihea tulemus.