29. september 2015
Jaga lugu:

Keila Tarbijate Ühistu suurendas elektrooniliste hinnasiltide hulka

Keila TÜ juhatuse esimees Olev Mäll
Keila TÜ juhatuse esimees Olev Mäll  Foto: Raul Mee

Nielseni uuringu kohaselt muutuvad toidukaubanduses igal nädalal toodete hinnad vähemalt 40% ulatuses. Selle käigus ei kulutata mitte ainult raha ja töötajate aega, vaid tehakse ka rohkelt vigu.

Kaubandustehnoloogia ettevõte StrongPoint (endine New Vision AS) paigaldas Keila Tarbijate Ühistu suurimasse kauplusesse, Rõõmu Kaubamajja, elektrooniliste hinnasiltide lahenduse.

„Elektroonilised hinnasildid on oluline investeering igat laadi kauplustele. Paigaldamine võtab nii aega kui ka raha, kuid on välja arvutatud, et kaupmehed teenivad oma investeeringu enamasti juba 18 kuu jooksul tagasi. Reaalset kasu võib näha peaaegu kohe,“ sõnas StrongPointi müügijuht Eestis Karl Lust.

„Kuna hinnad muutuvad kiiresti, nõuab iga nädal hinnasiltide asendamine ja nende õigsuses veendumine töötajatelt palju aega,“ lausus Keila TÜ juhatuse esimees Olev Mäll. Lisades, et Keila TÜ Rõõmu Kaubamaja on Eestis üks esimesi kauplusi, kus prooviti uuenduslikku elektrooniliste hinnasiltide tehnoloogiat vigade vältimiseks ja klientide ostukogemuse parandamiseks. "Katsetamine puu- ja köögiviljaosakonnas oli edukas, mistõttu planeerime selliste etikettide osakaalu meie kaupluses lähiajal suurendada.“

Mälli sõnul tundsid nad vajadust leida lahendus, mis uuendaks koheselt kõik hinnad, annaks hetkega vastuse küsimusele laoseisu kohta ja mõistagi vähendaks hinnavigu. "Seepärast saigi tehtud otsus võtta kasutusele elektroonilised hinnasildid. Nüüd saab üks töötaja arvutis nupuvajutusega kiiresti paljudes kohtades poeketi tuhandete toodete seas mitmeid hindu uuendada ja kliendid saavad olla kindlad nende õigsuses,“ rääkis Mäll.

Lust ütles, et elektrooniliste hinnasiltide puhul on toodete hind ja tooteinfo alati ajakohane. „Värskete toiduainete hinnad muutuvad väga tihti, juhid ei saa olla alati veendunud, et need on muudetud ning kauplused kaotavad seetõttu iga päev raha. Elektrooniliste hinnasiltide kasutusele võtmisega jääb personalil rohkem aega klientide teenindamiseks ning kauplusel on võimalik kiiresti reageerida ja olla turunduskampaaniate, näiteks happy hours’ite korraldamises paindlikumad – hind on paari minutiga muudetav või on vajadusel võimalik mõneprotsendist allahindlust hetkega rakendada jms," selgitas Lust. Ta lisas, et süsteem pakub täiesti uusi võimalusi kaubavarudele ja nõudlusele reageerimiseks, reaalajas turundusstrateegia korrigeerimiseks ning võimalike kahjudega toimetulekuks. "Süsteem aitab vältida olukordi, kus kauba väljapaneku ja tšekile märgitud hinnad ei klapi, mis on ebameeldivad nii kaupluse kui ka kliendi seisukohast, rääkimata probleemi lahendamisele kulunud ajast.“

„Kiire ja lihtne hinnamuutus on vaid esimene samm ostukogemuse parandamiseks ning klientidele on võimalik teha suunatud reklaami. Kui klient näiteks eriallahindlusega tootele läheneb, hakkab vastav hinnasilt vilkuma. Lihtne mobiiliäpp aitab ostjal kiiremini talle sobivaid kaupu leida ning annab toote kohta lisainformatsiooni,“ lisas Lust.

PSI Group, kuhu New Vision AS alates eelmisest aastast  kuulub, on ühendanud kõik oma grupi ettevõtted. Alates 24. septembrist tegutseb see ühise nime StrongPoint all.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt