1. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Wal-Mart koondab töökohti ja parandab teenindust

Foto: EPA
Wal-Mart koondab USAs oma kontoripoolelt 7000 töökohta, kirjutab The Wall Street Journal.

Kärbe puudutab neid töötajaid, kes töötavad raamatupidamise poole peal ning viiakse läbi lähikuudel, märgib Journal.

Wal-Mart on otsinud võimalusi rakendada rohkem inimesi müügipoolele eesmärgiga parandada klienditeenindust ning tagada värske toidu pidev saadavus poodides.

Kiirem teenindus ning puhtamad poed on ettevõtte uue strateegia võtmeosaks.

Maailma suurim edasimüüja on teinud suuri investeeringuid oma töötajate paremaks koolitamiseks, panustades programmidesse 2,7 miljardit dollarit ning ühtlasi tõstnud viimasel ajal mitmeid kordi palkasid.

Töötajad, kes läbivad minimaalselt kuuekuise koolitusprogrammi, teenivad vähemalt 10 dollarilist tunnipalka.

Wal-Mart ketis töötab ligi 1,5 miljonit inimest USAs, kinnitab ettevõtte koduleht.

Autor: Kadi Neemre, kaasautor

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700