31. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millest koosneb Coca-Cola HBC Baltics tarneahela strateegia?

Coca-Cola HBC Baltikumi tarneahela teenuste juht Jevgeni Rudkovski
Foto: Andres Haabu
Coca-Cola HBC Baltikumi tarneahela teenuste juht Jevgeni Rudkovski rääkis konverentsil Laoseis 2017, et tarneahelas mõõdavad nad väga täpselt tellimuste õigeaegset täitmist, täitmist vastavalt kliendi soovile ning arvete täpsust. Kuid milline on Coca-Cola HBC Baltics tarneahela strateegia?

Rudkovski rääkis, et kõige olulisem tarneahela strateegia juures on see, et see peab olema lihtne. „Kui see välja printida ning töötajatele anda, siis nad saavad ka sellest aru,“ ütles ta.  

„Tarneahela strateegia esimene, kõige olulisem osa on oma inimesed. Enne kui räägime struktuurist ja mudelist, siis meie inimesed on need, kes selle strateegia ellu viivad.“ Rudkovski rõhutas, et inimeste arendamine ei ole lühiajaline tegevus, sinna tuleb panustada iga päev.

Teine strateegia osa on kliendid, keda peab mõistma ja aru saama, mis on nende soovid ja pikaajalised plaanid. „Tarneahela strateegias on oluline ka kliente segmenteerida ja vastavalt sellele ka teenuseid pakkuda.“

Kolmas strateegia osa on koostöö partnerite ja tarnijatega. „Nende puhul oleme lähtunud sellest, et nad on meie partnerid, läbi kelle on ka meil võimalik kasvada,“ ütles Rudkovski. Kuid lisas, et alati tuleb mõelda ka tagavaraplaanile, sest riske peab maandama.

Rudkovski sõnul võib klientidega ükskõik mida kokku leppida, kuid kui tooteid ei ole, siis on jama. Seetõttu on tema sõnul tarneahela strateegias väga olulisel kohal efektiivsus, sünergia ja toodete kvaliteet.

„Kõik mida me teeme, peab olema jätkusuutlik. Peame saama aru oma vastutusest, kuidas me panustame keskkonda,“ ütles Rudkovski. Samuti on üks strateegia osa ka tööohutus, mille all ei pea ta silmas mitte ohutust laos, vaid inimeste heaolu.

Tema sõnul on Eesti ettevõtetega väga lihtne koostööd teha, sest piisab ainult kokkuleppest. „Koostöö käib siin väga lihtsalt ning seetõttu võiksid Eesti ettevõtted oma tarne osas laieneda agressiivsemalt ka teistele turgudele, sest neil on mida jagada.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700