DPD Eesti AS tegevjuht Rainer Rohtla märkis, et peab möödunud aastat võrdlemisi edukaks, kuna saadetiste mahud ja käive on kasvamas, kuigi sektorile tervikuna oli 2017 aasta siiski rohkete väljakutsetega. „Vedajatele peale pandud teekasutustasu ning suurenenud kütuseaktsiis mõjutavad Eesti ettevõtjaid tugevalt, aga lisaks on põletavaks teemaks ka tööjõukulude kiire kasv ning üleüldine probleem, kust üldse leida tublisid töökäsi,“ selgitas Rohtla.
„Siiski teeb rõõmu, et e-kaubanduse valdkond on maailmas ja just Eestis hoogsalt arenemas ning saame ka ise sellesse panustada. Toimetasime Eesti Pickup pakiautomaatide ja pakipoodide võrgustiku kaudu klientideni pea 80 protsenti rohkem pakke kui aasta varem ning ka kodumaiste e-poodide Eestist välja saadetavate kaupade mahud kasvavad edukalt. Lisaks on vägagi hästi tööle läinud toiduvedude valdkond.“
Kui DPD Eesti möödunud aasta käive oli 20,6 miljonit eurot, siis DPD Läti äriüksuse DPD Latvija SIA käive oli 15,6 miljonit eurot ja DPD Leedu haru UAB „DPD Lietuva“ käiva ulatus 27,2 miljoni euroni.
Käesoleval aastal jätkab DPD oma Pickup pakiautomaatide võrgustiku laiendamist, tööprotsesside veelgi efektiivsemaks muutmist ning koostöö arendamist Baltikumis.
„DPD Läti ja Leedu harud näitavad samuti häid majandustulemusi ning see omakorda kinnitab, et DPD otsus panustada oma Baltikumi võrgustiku arendamisesse on olnud õige, sest Läti ja Leedu on ka Eesti äridele oluline sihtturg,“ selgitas Rohtla ja lisas, et järgneva kahe aasta jooksul investeerib DPD kogu Baltikumis uutesse pakiautomaatidesse 5 miljonit eurot ning veel sellel aastal paigaldatakse Eestis juurde 50 pakiautomaati. Juba suvel valmib Jõhvis täiesti uus DPD terminal, mis parandab terve piirkonna jaotusvõrgustiku tööd.
„Panustame tugevalt ka uutesse tehnoloogiatesse, et teha paki vedu ja selle kätte saamine veelgi efektiivsemaks ning mugavamaks. Veel sellel aastal hakkavad kõik meie kullerid kasutama uusi skännereid ja tipptasemel tarkvaralahendust. Äriklientidele oleme arendamas uut kaasaegset tellimiskeskkonda, mille analoogi saavad erakliendid juba kasutada ja mis on ka väga positiivselt vastu võetud. Lisaks on ees ootamas veel mõningad väga põnevad uuendused,“ märkis DPD tegevjuht.