Autor: Kaubandus.ee • 20. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selgusid parima klienditeenindusega Eesti suurettevõtted

Uuringufirma RAIT Faktum & Ariko viis veebruaris läbi küsitluse, milles uuriti, kuidas hindavad Eesti elanikud 13 kohaliku suurettevõtte klienditeeninduse taset.
Foto: Telia Eesti

Eesti inimestel paluti hinnata viie telekomifirma (Telia, Elisa, Tele2, Levikom, STV), viie panga (Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, Coop Pank) ning kolme infrastruktuuriettevõtte (Eesti Energia, Eesti Gaas, Omniva) teenindust

Sarnaselt eelmisele aastale pidid vastajad hindama suurettevõtete kahte omadust ning 2018. aastast alates ka soovitamist:

•Teeninduse meeldivus ja sõbralikkus

•Kliendi probleemide lahendamise ladusus ja täpsus

•Soovitusindeks

Vastajate tagasiside näitas, et Eesti suurettevõtetest on kõige meeldejäävam ja sõbralikum teenindus Telial. Probleemide lahendamise ladususe ja täpsuse arvestuses saavutas Telia aga kõrge 2. koha. Samuti saavutas Telia kõigi ettevõtete seas kõrgeima soovitusindeksi.

Telia Eesti erakliendiüksuse juhi Holger Haljandi sõnul parandas ettevõte Soovitusindeksi arvestuses oma aastatagust tulemust koguni üheksa protsendipunti võrra. „See on selge indikatsioon, et meie pingutused ei jää märkamatuks nii Telia enda kui ka konkurendi kliendile.“

Samuti on Telia teinud Haljandi kinnitusel erinevaid samme selle nimel, et klientide suhtlus ettevõttega oleks võimalikult sujuv ning et probleemide korral saaks need kiire lahenduse. „Uuringu tulemused näitavad, et oleme oma teeninduskvaliteedi parendamise nimel teinud õigeid otsuseid ning see annab meile ka edaspidiseks indu sama aktiivselt nende tegevustega jätkata. 2019. aastal teeme veelgi enam pingutusi kliendisuhtluse ladususe ja kiiruse parendamiseks läbi sisemiste ja kliendisuunaliste automatiseeritud lahenduste, nagu näiteks kliente teenindav juturobot Mia.“

Uuring viidi läbi 2019. aasta veebruaris, mil veebiküsitluse raames intervjueeriti 1057 Eesti elanikku vanuses 15-80 aastat. Uuringu tulemused on esinduslikud ja üldistatavad Eesti elanikkonnale.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757