Ürituste piletimüügiga tegelev Eesti idufirma Fienta (fienta.ee) loobub kuni 1. maini piletimüügi teenustasust. Täiendava võimalusena saavad korraldajad nüüdsest võtta vastu ka annetusi ja toetuseid ning müüa pileteid veebipõhistele üritustele.
Koroonaviiruse leviku tõkestamiseks jäävad kuni 1. maini ära kõik avalikud üritused. Korraldajad kannavad seetõttu suuri kahjusid ning kaotavad sellel perioodil oma sissetuleku. Meelelahutussektorit on tabanud suur kriis.
Selles keerulises olukorras on Fienta otsustanud korraldajatele toeks olla. Eestis toimuvate ürituste korral loobutakse täielikult omapoolsest teenustasust, andes nii võimaluse müüa pileteid tulevasteks perioodideks soodsalt ette. Müügiga kaasneb korraldajale vaid 2%-ne maksevahendajate tasu, lisandub käibemaks. Erinevalt teistest piletimüügikeskkondadest ei lisa Fienta täiendavaid tasusid piletiostjatele.
Fienta asutaja René Lasseron selgitab, et oma teenustasu loovutamisega soovivad nad toetada kultuuriasutusi, korraldajaid ja artiste, keda praegune kriis on valusalt löömas. "Loodame, et see on abiks nii edasi lükatud kui ka interneti vahendusel edastatavatele üritustele. Lisaks tulime välja lahendusega annetuste ja toetuste vastuvõtmiseks."
"On rõõmustav kuulda, et üks meie sektori ettevõte on valmis keerulisel ajal teisi toetama. Meile meeldib Fienta puhul paindlikkus ning võimalus ise veebikeskkonnas ürituste andmeid ja hinnatasemeid määrata. Samuti tasuta piletite ja kutste saatmine," lisab Fotografiska Tallinn programmijuht Janno Sooäär.
Fienta on iseteeninduslik veebiplatvorm, mis võimaldab müüa pileteid mitmesugustele üritustele. Nelja tegutsemisaasta jooksul on selle abil müünud 700 korraldajat pileteid 4000 üritusele, kahekümnes riigis. Fienta kasutajate seas on teatrietendused, konverentsid, koolitused, vilistlaspeod, kontserdid, festivalid, galad, spordivõistlused jpt.
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
5
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Viimased uudised
Võimas! Ühel hulgimüügifirmal 91 mln euro eest riigihankeid aastas
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele