Maxima jätkab toodetele odava hinna garantii pakkumist
Üle nelja aasta on Maxima oma klientidele pakkunud erinevate algatustega hinnagarantii kampaaniaid. Nüüd otsustati alustada garanteeritud odavaima hinna garantii pakkumist 500 toidu-, esmatarbe- ja kodukaupade kategooria kaupadele.
"Oleme andnud oma klientidele lubaduse, et Maximast saavad Eesti inimesed igapäevaeluks vajalikke kaupu parima hinna ja kõrge kvaliteediga," lausus Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas.
Maxima alandas tarbijate kindlustunde muutumisest ja ebakindluse suurenemisest lähtuvalt täiendavalt tuhandete toidu- ja esmatarbekaupade hindu, et pakkuda ostjatele igapäevaselt hinnaliidrina veelgi soodsamat ostukorvi.
Möödunud aasta oktoobrist alustas jaekaubandusturu hinnaliider Maxima hinnaprogrammiga “Lööme hinnad alla”. Jaeketi ostuanalüüs näitab, et kliendid on saanud seitsme kuu jooksul 3 miljonit eurot rahalist võitu. Nüüd plaanitakse programmi viia sisse muudatused.
Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas ütles, et nad investeerivad 4 miljonit eurot aastas, et alandada tähtajatult 1000 toote hinnad. Keskmine allahindlus on 15%, kuid mõningatel toodetel on ka allahindlus kuni 50%.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.